Elektronsko podnošenje zahteva na zvaničnom sajtu Grada Subotice

Lokalna samouprava obaveštava građane da je uz podršku Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu, omogućila podnošenje elektronskih zahteva na sajtu Grada Subotice za sledeće usluge:

– Zahtev za izdavanje odobrenja za obavljanje taksi prevoza – Obrazac 1.

– Zahtev za donošenje rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza – Obrazac 2.

– Zahtev za donošenje  rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza – Obrazac 29.

– Zahtev za izdavanje odobrenja za privremeno zauzimanje javne površine postavljanjem letnje bašte.

– Zahtev za privremeno zauzimanje javne površine za prodaju kestenja, cveća, sveća.

– Zahtev za izdavanje informacije o lokaciji.

– Zahtev za izdavanje odobrenja radi privremenog zauzimanja javne površine: odlaganjem građevinskog materijala, postavljanjem skele, ograde gradilišta.

Da bi se pokrenula usluga podnošenja elektronskih zahteva, neophodno je kliknuti na baner eZahtevi koji se nalazi na sajtu Grada Subotice, koji preusmerava na portal eUprava na kojem se podnosilac zahteva prijavljuje, nakon čega u narednom polju, podnosilac bira u padajućem meniju odgovarajući obrazac vrste zahteva, gde je neophodno da se popune sva zadata polja. Za korisničku podršku potrebno je obratiti se putem imejl adrese: sanja.sulovic@subotica.rs.