U toku su prijave za 7. BizKod takmičenje, interesovanje studenata nikad veće

Sedmo BizKod takmičenje, namenjeno studentima Visoke tehničke škole i Ekonomskog fakulteta, gde imaju priliku da testiraju primenu znanja u praktične svrhe, održaće se 18. i 19. marta, a prijave za samo takmičenje traju do nedelje, 26. februara.

Studenti u okviru takmičenja imaju 24 sata da rade na određenom zadatku koji predstavlja realan biznis problem, gde se od Biz dela očekuje neki biznis plan ili rešenje, a na kraju članovi tima dobijaju od 5 do 10 dodatnih pitanja na koja treba da odgovore. Što se Kod dela tiče, od njih se očekuje rešenje zadatog problema u vidu nekog sajta ili aplikacije. Pobednika bira žiri sastavljen od zaposlenih u Inspira grupi i profesora sa Ekonomskog fakulteta i Visoke tehničke škole.

Tanja Ikić, direktorka za ljudske resurse i korporativne komunikacije Inspira grupe koja je i organizator takmičenja, istakla je da se istim studentima želi omogućiti da kroz nezaboravno iskustvo u nekim ekstremnim okolnostima testiraju svoje granice, timski rad, organizacione sposobnosti, a sve to u cilju praktične primene znanja koje su stekli u svojim obrazovnim ustanovama.

“Od studenata smo čuli da im ovo takmičenje daje priliku da provere svoje sposobnosti, testiraju svoje granice, upoznaju ljude i steknu nova znanja i ideje, sa jedne strane, a ono što je nama jako važno je da imaju priliku da upoznaju našu kulturu, kolege i prostorije, kako bismo mogli da vidimo potencijalne talente koji bi mogli da rade sa nama”.

Nora Neškov, projekt menadžerka u Inspira grupi, kaže da je ove godine uvedena jedna vrsta selekcije pri prijavljivanju na takmičenje, u vidu motivacije.

“Želimo da saznamo šta je to što motiviše studente da se prijave za BizKod. Neki okviran broj koji bi želeli jeste 10 timova iz Biz i sa Kod strane, međutim sada smo već blizu da premašimo tu granicu. Napomenula bih da će 60 naših kolega dežurati na ovom projektu, pripremili smo i ove godine vredne nagrade, ali mislim da će najvrednija nagrada za studente biti iskustvo koje će steći na takmičenju”.

“Kod nas na Visokoj tehničkoj školi je znanje svakako okrenuto na praktično i primenjeno znanje, ali ovakva takmičenja doprinose da studenti sebe testiraju u nekim situacijama u kojima se možda nisu našli do sada, da vide koliko su spremni da primene praktično i teorijsko znanje u javnom životu kada postanu inženjeri i moram da kažem da primećujemo da iz godine u godinu interesovanje je sve veće i veće i da se samo pozitivna iskustva prenose sa generacije na generacije studenata”, rekao je Zlatko Čović, profesor Visoke tehničke škole u Subotici.

“Studenti Ekonomskog fakulteta su i sa studijskog programa Poslovna informatika i sa programa Ekonomija izuzetno zainteresovani ove godine i u velikom broju su se prijavili za takmičenje. Razlog tome je što je Inspira grupa ugostila naše studente u svojoj kompaniji na jedan srdačan način i pružala svesrdnu podršku njihovom radu i zapravo od ovog jednog studentskog takmičenja napravila je lepo druženje, zabavu i avanturu. O popularnosti BizKod takmičenja kod studenata Ekonomskog fakulteta govori i činjenica da je 88 učesnika na prošlogodišnjem takmičenju, što je 22 tima, upravo bilo sa našeg fakulteta, kao i iz Ekonomskog fakulteta u Novom Sadu”, naglasila je Mirjana Marić, profesorica Ekonomskog fakulteta.