Pošta Srbije uvodi novi način komunikacije sa korisnicima

Pošta Srbije od 19. marta uvodi novi kanal komunikacije sa korisnicima putem VIBER poruka.

Informacije o prispeću paketa ili post-ekspres pošiljke za dostavu na adresi i obaveštenja o njihovom čuvanju za isporuku u pošti, Pošta Srbije će primaocima slati putem pomenute aplikacije, a komunikacija će funkcionisati na način da se najpre šalje VIBER poruka, a ukoliko prijem poruke nije omogućen, jer mobilni telefon korisnika nije na internet mreži ili korisnik nema instaliranu aplikaciju, informacije o pošiljci i njenom statusu dobijaće se kao i do sada, u SMS poruci.

“Ova novina uvedena je na zahtev velikog broja korisnika koji VIBER koriste kao kanal za razmenu poruka i obaveštenja i sa ciljem lakše i brže komunikacije i praćenja dalje modernizacije i unapređenja poštanskih usluga”, navodi se u saopštenju Pošte Srbije.